Jak trenujemy

Dobrze zaplanowane treningi i dieta to podstawa świetnych wyników

 

Trening to coś więcej niż tony przerzuconych ciężarów i tysiące kilometrów przebiegniętych na bieżni. Trenując ze mną robisz, to czego potrzebuje Twoje ciało i dusza w danym momencie.
W każdym etapie swojej drogi będziesz potrzebował innych bodźców treningowych, żeby się ciągle rozwijać. Pozwól mi sobie pomóc.

Jak wygląda współpraca?

1. Planujemy

Jako trener zwracam szczególną uwagę na szczegółowy wywiad treningowy i zdrowotny z moim podopiecznym.

Bardzo ważne jest dla mnie prawidłowe ustalenie celów na miarę Twoich potrzeb.

2. Analizujemy

Ustalam dla Ciebie plan treningowy, który z tygodnia na tydzień jest modyfikowany w zależności od Twojej dyspozycji, samopoczucia i chęci.

Ze mną zoptymalizujesz swoje efekty, które będziemy monitorować, prowadząc tabelę obwodów Twojego ciała, jak i na wadze.

3. Doskonalimy

Jeśli efekty są zauważalne, to znak, że obraliśmy dobry kierunek. Teraz pozostało wytrwać w treningu do osiągnięcia celu.

Sukces mamy gwarantowany.

Trening ułożony i dostosowany do Ciebie

Harmonogram

Założenia treningu:

1. Rozgrzewka – podnieś temperaturę ciała maszerując w miejscu, jadąc na rowerze lub wiosłując na ergometrze wioślarskim. Wybierz swoją ulubioną opcje.

2. Rozciągnij mięśnie, ścięgna i więzadła, aby były przygotowane do wysiłku. Jeśli czujesz ograniczenia ruchowe- zmobilizuj swoje mięśnie- użyj rollera dla  poprawy elastyczności mięśni oraz zwiększania zakresów ruchu stawów.

3. Wzmacniaj swoje słabsze ogniwa, a rozciągaj te mocniej przykurczone. Skup się w planie treningu na swoim celu. Masz jakiś priorytet?

4. Pracuj tlenowo bądź beztlenowo. Od czego zaczniesz zależy od Twojego poziomu wyjściowego.

Maszeruj, biegnij, wchodź po schodach lub wykonaj kilka ćwiczeń w formie interwałowej.

Chcesz poprawić swoją kondycję i spalić zbędną tkankę tłuszczową?

5. Roluj się po treningu i wykonaj statyczne rozciąganie swoich mięśni, dzięki czemu będą jak nowe!

Te 5 punktów powinno być zawartych w Twoim treningu. Jak on będzie wyglądał zależy od Twojego celu. Pozwolisz sobie pomóc, aby obrać właściwy kierunek?

 

*Godziny i dni zajęć mogą ulec zmianie.  W celu potwierdzenia, proszę o bezpośredni kontakt!

Najczęstsze pytania:

Jak wygląda współpraca z trenerem?

Poznamy się, wykonamy wywiad treningowy oraz zdrowotny, po czym udamy się na pierwszy darmowy trening próbny: trening na siłowni bądź trening on-line.

Określimy Twoje cele i wspólnie zaplanujemy dalsze działania,  po czym przygotuję dla Ciebie odpowiednią strategię treningową, która będzie dla Ciebie zarówno bezpieczna jak i maksymalnie efektywna.

Ile kosztuje miesięczna współpraca?

Koszt prowadzenia jest uzależniony od takich składowych jak częstotliwość spotkań oraz okres trwania współpracy. Treningi mogą odbywać się w siłowni bądź on-line. Moja propozycja będzie dla Ciebie zindywidualizowana.

Po jakim czasie mogę się spodziewać efektów?

Efekty w dużej mierze będą zależały od zaangażowania mojego jak i Twojego. Należy pamiętać, że każdy jest inny, dlatego u jednej osoby pojawią się one szybciej, a u innej nieco wolniej.

Będę motywował  i wspierał Cię w tej drodze, żebyś pracował efektywnie nad swoimi założeniami i nie poddał się.

 

Czy potrzebuję mieć dietę?

To jak się odżywiasz ma ogromny wpływ na Twoje samopoczucie, a co za tym idzie na jakość wykonywanego treningu. Potrzebujemy wyeliminować złe nawyki żywieniowe i powoli wprowadzać te dobre.
Nie zawsze musisz skrupulatnie liczyć kalorie. Ważne, żeby robić to z głową i stosować się do podstawowych zasad.

Jak często mam trenować?

Na to i wszystkie inne pytania odpowiem na comiesięcznym podsumowaniu naszej współpracy. Te składowe będą się zmieniały dla Ciebie wraz z Twoim poziomem wytrenowania.

Należy pamiętać, że ruch to zdrowie 😉

Czy poza siłownią mam się coś ruszać?

Oczywiście! Każdego dnia należy pamiętać o ruchu. Wykonuj aktywności, które sprawiają Ci przyjemność i nie zapominaj o regeneracji. Jeśli czujesz wszystkie mięśnie, to znak, że czas na odpoczynek i masaż mięśni.

Gdzie się odbywają treningi?

Treningi odbywają się na siłowni Fabryka Formy Jaworzno. Prowadzę również treningi personalne on-line, a także na świeżym powietrzu.

To tylko od Ciebie zależy, jak chcesz zacząć!

Czy prowadzi Pan treningi dla grup?

Prowadzę treningi motoryczne dla sportowców oraz zajęcia grupowe Runmageddon® w FF Jaworzno  w poniedziałki , środy i piątki o 20:30 oraz w soboty o 12:30.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się ze mną przez formularz lub zadzwoń.