Jak trenujemy

Dobrze zaplanowanie treningi i dieta to podstawa świetnych wyników

 

Trening to coś więcej niż tony przerzuconych ciężarów i tysiące kilometrów przebiegniętych na bieżni. Trenując ze mną robisz, to czego potrzebuje Twoje ciało i dusza w danym momencie.
W każdym etapie swojej drogi będziesz potrzebował innych bodźców treningowych, żeby się ciągle rozwijać. Pozwól mi sobie pomóc.

Jak wygląda współpraca?

1. Planujemy

Jako trener zwracam szczególną uwagę na szczegółowy wywiad treningowy z moim podopiecznym.

Bardzo ważne jest dla mnie prawidłowe ustalenie celów na miarę Twoich potrzeb.

2. Analizujemy

Ustalam dla Ciebie plan treningowy, który z tygodnia na tydzień jest modyfikowany w zależności od Twojej dyspozycji, samopoczucia i chęci.

Ze mną zoptymalizujesz swoje efekty, które będziemy monitorować na wadze.

3. Doskonalimy

Jeśli efekty są zauważalne, to znak, że obraliśmy dobry kierunek. Teraz pozostało wytrwać w treningu do osiągnięcia celu.

Sukces mamy gwarantowany.

Trening ułożony i dostosowany do Ciebie

Harmonogram

Założenia treningu:

1. Rozgrzewka – podnieś temperaturę ciała maszerując w miejscu, jadąc na rowerze lub wiosłując na ergometrze wioślarskim. Wybierz swoją ulubioną opcje.

2. Rozciągnij mięśnie, ścięgna i więzadła, aby były przygotowane do wysiłku. Jeśli czujesz ograniczenia w stawach użyj rollera dla zwiększenia ich ruchomości oraz poprawienia kurczliwości mięśni.

3. Wzmacniaj swoje słabsze ogniwa, a rozciągaj te mocniej przykurczone. Skup się w planie treningu na swoim celu. Masz jakiś priorytet?

4. Pracuj tlenowo bądź beztlenowo – biegnąc, wchodząc po schodach lub wykonując kilka ćwiczeń w formie tabaty. Poprawisz swoją kondycję i spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

5. Roluj się po treningu i wykonaj statyczne rozciąganie swoich mięśni, dzięki czemu będą jak nowe.

Te 5 punktów powinno być zawartych w Twoim treningu. Jak on będzie wyglądał zależy od Twojego celu. Pozwolisz sobie pomóc, aby obrać właściwy kierunek?

Najczęstsze pytania:

Jak wygląda współpraca z trenerem?

Wykonujemy wywiad treningowy oraz zdrowotny, po czym udajemy się na tzw. trening próbny 30 min. W dalszej kolejności określę, ile aktywności fizycznej potrzebujesz i przygotuję dla Ciebie odpowiednią strategię.

Ile kosztuje miesięczna współpraca?

Koszt prowadzenia jest uzależniony od takich składowych jak częstotliwość spotkań oraz okres trwania współpracy. Moja propozycja będzie dla Ciebie zindywidualizowana.

Po jakim czasie mogę się spodziewać efektów?

Będę motywował Cię codziennie, żebyś pracował efektywnie nad swoimi założeniami, ale to w dużej mierze od Ciebie zależy w jakim czasie to osiągniemy.

Czy potrzebuję mieć dietę?

Potrzebujesz wprowadzić zdrowe nawyki żywieniowe, a nie liczyć skrupulatnie kalorii. Dieta ma być Twoim sposobem żywienia, który będzie Ci towarzyszył przez cały czas.
Prawidłowe żywienie pomoże nam osiągnąć Twój cel.

Jak często mam trenować?

Na to i wszystkie inne pytania odpowiem na comiesięcznym podsumowaniu naszej współpracy. Te składowe będą się zmieniały wraz z Twoim poziomem wytrenowania.

Czy poza siłownią mam się coś ruszać?

Wszystkie Twoje założenia treningowe przygotowuję dla Ciebie z tygodnia na tydzień. Jesteśmy w ciągłym kontakcie.

Gdzie się odbywają treningi?

Prowadzę swoją działalność w klubie Fabryka Formy Jaworzno oraz w terenie na świeżym powietrzu.

Czy prowadzi Pan treningi dla grup?

Prowadzę treningi przygotowujące do biegów przeszkodowych dla grupy w poniedziałki i czwartki o 20.30 oraz w soboty o 13.00 oraz treningi obwodowe, które mają na celu spalanie zbędnych kalorii w piątki o 20.30.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się ze mną przez formularz lub zadzwoń.